JAM winnaar publieksprijs ’25 onder de 25′

Online-werkplatform JAM was één van de ‘25 onder de 25’, een lijst met veelbelovende start ups samengesteld door Sprout. Het bedrijf van (onder meer) oud-TiU-student Ruud Schippers won de prestigieuze verkiezing niet, maar ging er wel met de publieksprijs vandoor.Sprout riep United Wardrobe uit tot beste jonge ondernemers van het jaar. Volgens de jury onderscheidt het bedrijf zich met een visueel en sociaal platform waar iedereen hippe, vintage-kleding kan (ver)kopen. Oprichters Sjuul Berden, Thijs Verheul en Joep Domen hebben in korte tijd een enorme groei voor elkaar gebokst. Inmiddels maakten 90.000 gebruikers een account aan op het platform; onderling verhandelden zij ruim 25.000 kleidingstukken.

Blij
De mensen achter Jongeren ArbeidsMarkt (JAM) zijn blij met de publieksprijs. Maar liefst 1216 fans brachten hun stem uit op het bedrijf van Miranda (23), Martijn (19) en Ruud Schippers (22). Laatstgenoemde zegt tegen Sprout: “Juist door zo’n prijs krijg je meer landelijke bekendheid. Hopelijk wordt dit groot opgepakt en kunnen we het concept per regio uitbreiden.” JAM draait het uitzendmodel om: het platform richt zich niet op de vraag, maar toont bedrijven direct het beschikbare aanbod. De jonge, ambitieuze potentials van JAM zijn vervolgens al met enkele muisklikken te boeken. Vorige week berichtte Univers al over de bijzondere aanpak van JAM.

Advertentie.

Bekijk meer recent nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Univers.