Samenwerking Jheronimus Academy of Data Science en BrandLoyalty van start

Samenwerking Jheronimus Academy of Data Science en BrandLoyalty van start

Tilburg University en De Technische Universiteit van Eindhoven gaan samenwerken met het marketingbedrijf BrandLoyalty. De samenwerking richt zich op big data onderzoek. Er worden al PhD’s geworven.

De samenwerking wordt gevoerd vanuit  de Jheronimus Academy of Data Science (JADS). Er wordt gestart met drie onderzoeksprojecten. Die zullen in een periode van vijf jaar uitgevoerd worden. De intentie is er om de samenwerking in de toekomst verder uit te breiden.

BrandLoyalty is de eerste grote strategische partner binnen het thema ‘Branding en Marketing’ voor JADS. Op andere thema’s zullen ook samenwerkingen volgen.

Ambities
JADS wil technologie en toepassing zoveel mogelijk samenbrengen, om met data science werkelijke waarde en economische ontwikkeling te creëren. BrandLoyalty hoopt de grenzen van het vakgebied (loyaliteit)marketing te verleggen.

Advertentie.

Bekijk meer recent nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Univers.