Prijsvraag: kans op gratis kamer

Een ‘gratis’ kamer of iPad winnen door het bedenken van een slogan. Bij de prijsvraag van de gisteren gelanceerde campagne door Tilburg is Thuis kan dit je zomaar gebeuren. Om kans te maken op deze prijzen, moet je de zin ‘Tilburg is…’ aanvullen.

De campagne is een initiatief van Fontys, Avans, de gemeente en de UvT. Bart van den Hout, van Tilburg is Thuis, legt uit wat er achter zit: “Twee jaar geleden bleek uit een onderzoek dat studenten wel een goed beeld van de stad hadden, maar scholieren hadden eigenlijk geen beeld van wat er hier te beleven was.”

Sociale media

Tilburg is Thuis is pas anderhalve dag bezig met de campagne, maar het leeft al aardig. “Vooral via Twitter gaat het nieuws snel rond en we hebben al heel wat reacties”. Van Hout denkt dat het ook ‘een kleine eer’ is als je eigen slogan uiteindelijk als de winnende gekozen wordt.

Onderzoek

Gisteren bleek uit een onderzoek van de Consumentenautoriteit dat jongeren ongevoelig zijn voor reclame op de sociale media. “Dit onderzoek heb ik ook gelezen maar we merken niet dat het echt zo is”, zegt Van Hout. De prijzen zijn ook een goede rede om toch even mee te doen denkt hij.

Prijzen

Door het bedenken van een slogan kun je een kamer winnen waarvoor je de eerste drie maanden geen huur betaalt. Er is verder een arrangement voor Festival Mundial voor vier personen, gezien de verwachte prijsstijgingen gunstig. Ook zijn er gratis sneakers te winnen.  [Stephan van der Vrande/GeR]

Advertentie

Bekijk meer recent nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Univers.