Tilburgse economen genomineerd voor marketingprijs

Maar liefst twee Tilburgse economen staan op de nominatielijst van de PIM Marketing Wetenschapsprijs 2011. De prijs wordt jaarlijks uitgereikt aan een proefschrift dat praktisch toepasbaar is, en van een hoog wetenschappelijk niveau.

De marketingproefschriften zijn door een vakjury gekozen uit een selectie van 22 proefschriften.  Dr. Femke van Horen deed met haar proefschrift Breaking the mould on copycats onderzoek naar verpakkingsstrategieën – bijvoorbeeld naar de manier waarop huismerken A-merken imiteren.

De tweede genomineerde is dr. Carlos Lourenço, die in zijn proefschrift met de welluidende titel Consumer models of store price image formation and store choice onderzocht hoe prijs- en kwaliteitsperceptie in winkels ontstaan, en de rol van productcategorieën en merktypes daarbij.

De prijs wordt dit jaar voor de zevende keer uitgereikt door PIM (Platform Innovatie Marketing). De uitreiking, die voorafgegaan wordt door presentaties van de vier genomineerden, vindt plaats op dinsdag 19 april vanaf 18.00 uur bij AEGON in Den Haag. Geïnteresseerden kunnen zich hier inschrijven.

Bekijk meer recent nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Univers.