Likes verzamelen voor scriptieprijs

De marketingscriptie van Rik Posthumus werd in 2012 al gekozen tot de beste van de UvT. Nu kan zijn onderzoek ook nog eens de Dutch Marketing Thesis Award winnen. Wat hij daarvoor moet doen: likes verzamelen op Facebook.

Posthumus onderzocht of de nieuwe regelgeving rondom product placement wel nut had en zijn conclusie was opvallend. Eerst zag de kijker het niet als producten op tv werden gebruikt, maar nu Europa heeft besloten dat een zender product placement moet aangeven, is dit veranderd. Nu gaat het publiek er juist opletten welke merken in het programma worden gemaakt. Hoe Posthumus dit heeft onderzocht is te lezen op de blog die hij hierover schreef.

Posthumus moet het opnemen tegen vijf andere studenten. In een kort filmpje geeft hij een korte uitleg over zijn scriptieonderwerp. Degene die de meeste likes voor zijn of haar filmpje krijgt, wint de Award. Wie Posthumus wil helpen, kan naar de Facebook-pagina van de Dutch Marketing Thesis Award gaan om op het duimpje te klikken.

Bekijk meer recent nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Univers.