Sneeuwmarketing

Stop met persberichten sturen, stop met smeken om gratis reclame in  magazines. Sneeuw, dat is de marketingtool van 2012! De bezoekers van de Elfstedentocht bevoorraden met Unox mutsen bijvoorbeeld, briljante reclame, en nog zo goed als gratis ook. Dus Starterslift, let op!

Heel Nederland kijkt met Unox-muts de Elfstedentocht en het komt op televisie. Uren en uren je logo groots in beeld, en wat kost het? Wat Unox-mutsen maken en wat mannetjes om ze uit de delen, en je krijgt Jort Kelder over je heen. Gelukkig hoef je niet per se 100.000 mutsen te maken, het kan ook allemaal wat kleinschaliger. Op de universiteit bijvoorbeeld. Je naam in de sneeuw schrijven is altijd goed, zolang je het maar op de goede plek doet. Voor het vliegverkeer kun je het beste op het dak de naam van je bedrijf schrijven, zoals hieronder.

 

Om een groter publiek te bereiken zijn er andere mogelijkheden, ook gratis. Zoals ze bij TSB (Tilburg School of Behavioural Sciences) hebben gedaan. Een met ijs en sneeuw bedekte vijver omtoveren tot TSB-schaatsbaan:

 

Mochten er nog andere goede sneeuwreclamestunts te vinden zijn op de campus, dan horen wij dat graag!

Advertentie.

Bekijk meer recent nieuws

Schrijf je in voor onze nieuwsbrief

Blijf op de hoogte. Meld je aan voor de nieuwsbrief van Univers.